Review of Sisay Conditioner, Beautiful Curls Shampoo und Leave in Conditioner

3 Products for soft strong and manageable hair. From shampoo to deep conditioner.
3 Produkte für weiche, starke und handhabbare Haare. Von Shampoo zur Haarkur.


STEP 1
  I do love this Shea butter curls activating Shampoo for kinky and coily hair  by Beautiful Curls. Most of the time I start using a shampoo and then after a certain time I get bored by the smell. But I totally loved this smell. Ich liebe diese Shea Butter Locken Aktivierendes Shampoo für krause und coily  Haare von Beautiful Curls(amerikanische Marke). Die meiste Zeit wasche ich meine Haare mit einem Shampoo und dann nach einer gewissen Zeit beginne ich mich durch den Geruch zu langweilen. Aber ich war von diesem Geruch sehr begeistert.


 We all hear, that sulfatfree shampoos are softer to our hair texture. And this one is the one I ever choose when I don´t want to feel dry hair after shampooing  my hair. It does clean, it is not a clarifying shampoo, and I think it is the reason,why It didn´t work on hair, that haven´t been washed for more than one month.  If you are a Sheabutter lover, then try it. Wir hören alle, dass Sulfatfreie-Shampoos weicher auf unsere 4-Haarstruktur wirken. Und dieser ist der, den ich jemals wählen würde, wenn ich nicht möchte, dass meine Haare sich nach der Haarwäsche trocken anfühlen. Es macht sauber, es ist kein Klärung Shampoo, und ich denke, es ist der Grund, warum es nicht in das Haar einzumassieren ist, das  für mehr als einen Monat nicht gewaschen wurde. Wenn Sie ein Shea Butter-Liebhaber sind, dann probieren Sie es.

STEP 3
Elasticity on Hair means your hair is healthy, bounces and have body .you  surely heard it before. I was not deep understanding it, until I used the Curl activating shea butter leave in conditioner. Elastizität auf Haar bedeutet, dass Ihr Haar gesund ist, Sprungkraft und Körper hat. Sie haben es sicherlich schon gehört. Es war in meinem Fall aber nicht  tief zu verstehen, bis ich der Curl-Aktivierende Sheabutter Leave in Conditioner probiert habe.
 << Healthy hair has a high level of elasticity, which gives it body, bounce and curl formation. Elasticity makes it possible to style hair and also is responsible for curl retention.>> CurlyNikki
Seriously  I ´ve not wasted my money on this Leave in Conditioner (what you see on the pic is all i have left after a year). I bought the Leave in because, Afrofly (one of my fav. blogger) reviewed  them . We have similar kinky coily 4c Hair. another plus is the bigger container. 300ml there is no more deal. Keep an eye open, if you buy it for the winter. According to my experience your hair will feel all the benefits during spring summer or fall.  Ernsthaft habe ich nicht  mein Geld auf diesem Leave in Conditioner verschwendet (was Sie auf dem Bild sehen, ist alles, was ich nach einem Jahr habe). Ich kaufte den Leave in, weil Afrofly (einer meiner fav. Blogger)  berichtete, dass die Haarmaske super auf ihrem  coily 4c Haar wirkte .Wir haben ähnliche Haar-texturen. Ein weiterer Pluspunkt ist der größere Behälter.  für 300ml gibt es keinen Deal mehr. Passen Sie auf , wenn Sie ihn für den Winter kaufen. Meiner  Erfahrung nach werden Ihre Haare alle Vorteile EHER  im Frühling Sommer oder Herbst spüren. Jeddoch nicht im Winter.

STEP 2
The hair is the richest ornament of women.  ~Martin Luther. I think that, however you wash your Hair, deep conditioning it is a muss. Regardless of the products, work with what you have, what you think is best for your hair, and what it needs to stay strong.  Das Haar ist der reichste Schmuck der Frauen. ~ Martin Luther. Ich denke, dass ganz egal wie Sie  Ihre Haare waschen, ist eine Kur ein Muss. Diese Feuchtigkeitsmaske unten ist nämlich die richtige.
Auf dem Weg zu schönen Naturlocken? Flexicurl has it
During the last 3 Months I used the  Flax Conditioner  by Sisay Natural (Netherland brand) for Extra moisture. If left for 1 hour under a plastic cap, it works really good. I mean , you really feel how super moisturised your hair is.  And after henna I noticed soft, nice bouncing hair. It works, I haven´t had a reason to try something else.  In den letzten 3 Monate habe ich den Flax Conditioner von Sisay Natural (niederlandische Marke) für zusätzliche Feuchtigkeit benutzt. Wenn er für 1 Stunde unter einer Plastikkappe(-/sack) wirkt, funktioniert es wirklich gut. Ich meine, man fühlt  wirklich wie  das Haar mit  super Feuchtigkeit versorgt ist. Und nach der Verwendung von Henna, bemerkte ich, weiche  Haare. Es funktioniert, ich habe keinen Grund gehabt, etwas anderes zu testen.

 OK EXTRAS
Left: my Hair with the Flax Aida hair mask/conditioner.  
Right: After shampooing...with Beautiful curls shampoo

Links: meine Haare mit  Flax Aida Haarmaske / Conditioner 
Rechts: Nach der Haarwäsche ... mit Beautiful Curls -Shampoo

Kommentare:

  1. I have 4c hair too. This sounds like a great product.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I am glad to present it, Some black women, who own Hair care Products, do a great job for us for our hair!

      Löschen
  2. your hair looks great hun! and i never heard of this brand before , t sounds really good. great ingredient list :) x

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank You :) I don´t always review Products, but when I do, it means "great" (according to my experience). If i try more of these brand i will let you know.

      Löschen

Thank you for visiting my blog , for commenting . It is awesome to read you. I love sharing things with you and hope you will continue to follow me