Fearless Girl Lola



Was ist deine Haar- Geschichte?/ What is your Hair story?
ich bin Lola 32 Jahre alt bald 33. Ich habe in jungen Jahren 15 , 16 immer kurzes Haar getragen. Ich hatte auch mal einen Afro. Und ich habe es mir versaut, in dem ich die mit Relaxer behandelt habe und am selben Tag noch Weave oder Rastas gemacht. Dadurch sind meine Haare richtig kaputt gegangen: Abgebrochen, Vorne und hinten also beschloss ich sie nicht mehr zu glätten. Trotzdem hat es nicht mehr geholfen. Also habe ich vor einem Monat radikal Glatze gemacht.

I 'm Lola 32 years old soon 33 I have always worn short hair at a young age 15, 16 . I once had an afro. And I have messed it by treating it with relaxer and still made ​​Weave or Rastas on the same day . Thus my hair went really bad : a lot of breakage at the front and back so I decided not to flatten them again. However, it has not helped. So I made radically bald a month ago.




Wie findest du "Natural Hair"? What do you think about "Natural Hair" ?
Ich finde meine natürliche Haare sehr schön.
My natural hair is  very beautiful


Was sind die positive und negative Punkte an deinem Haar? What are the positive and negative points on your hair?
Vorteil ist, dass man nicht mehr so viel Geld für den ganzen Relaxer Zeug ausgibt. Aber der Nachteil ist, dass meine Haare von klein an sehr hart und schwierig zu kämmen sind.

Advantage is that you will not spend any money for the whole relaxer stuff again. But the downside is that my hair is very hard and difficult to comb from an early age .


Wie stylst du dein Haar(=box braids/twistout/ cornrows...)? How do you style your hair ?

Zurzeit style ich meine Haare nicht und trage sie, wie sie sind. Oder eine nette Perücke.
Currently I do not style my hair and wear them as they are . Or a nice wig.


Was ist dein Ziel (= Haare bezogen)? What is your Hairgoal  ?

Mein Ziel ist es einen natürlichen Afro wieder zu haben. Denn Africa ist schön. Black Women with Natural Hair are too sexy....

My goal is to have  natural hair again . Because Africa is beautiful. Black Women with Natural Hair are too sexy ....

1 Kommentar:

Thank you for visiting my blog , for commenting . It is awesome to read you. I love sharing things with you and hope you will continue to follow me